RANDOM :D

RANDOM
Stänger du av mobilen när du sover? Aldrig!
Biter du på naglarna? Nej, bara på nagelbanden :)
Har du kysst en polis? Haha, neeh
Har du någonting att dölja? Kanske.. :/
Kan du baka bröd? Haha, Jupp :D
Vet du hur man frostar av en frys? Eh.. Ja, typ.. Tror det :)
UTSEÉNDE
Hårfärg: Blandat, men brunt och lite blonda slingor :)
Ögonfärg: Chokladbruna och gröna :)
Längd: Typ.. 1.60.. :P
Skostorlek: 38-39 :)
Ålder: 13 :D
VEM
Vem är i rummet med dig? Ingen, eller jo, min zebra :D
Vem fick du senast sms av? Tom Sjögren :)<33
Vem tänker du på nu? hehe.. :* :)
Pratade du senast i telefon med? Mamma, igår :)
Vems hus var du senast i? Mitt eget..
Vem önskar du var med dig nu? :*
Vem i din skola går dig mest på nerverna? Fleeera
VAR
Var går du i skolan? Smalm i handen :)
Var är din telefon? 1cm från min arm.. :)
Var är din mamma? På jobbet :D
Var sover du? I min säng
Var handlar du mest? Eh.. Ja venne
Var fick du tag i tröjan du har på dig nu? Morsans gamla jobb :D HAHAHHA
Vart åkte du senast bil? Hem från talang igår kväll :)<3
Var i ditt hus är du? På mitt sovrum
VAD
Vad åt du senast? en macka med ost
Vad drack du senast? vne..
Vad är det för färg på dina byxor? Blåa :D
Vad är den närmaste saken som är blå? En blå vatten sprutare :)
Vad har du på fötterna? MINA GOSSIGA GULLE STRUMPOR :D
Vad är din favorit färg? Vne.. :P
Vilken film såg du senast? ääm.. vne..
Vad hör du just nu? Den där Paris snubben på the voice :D
KOMPISAR:
En kompis du saknar: Vendelaaaaaaaa
En kompis du älskar riktigt mycket: En massa :D
Din bästa kompis: -
En kompis du glidit ifrån: Jenny, weronika.. Men det löööööser siiiiiiig :D HAHAHAH
En kompis du kommit nära: Nea<33
RANDOM
Stänger du av mobilen när du sover? Aldrig!
Biter du på naglarna? Nej, bara på nagelbanden :)
Har du kysst en polis? Haha, neeh
Har du någonting att dölja? Kanske.. :/
Kan du baka bröd? Haha, Jupp :D
Vet du hur man frostar av en frys? Eh.. Ja, typ.. Tror det :)
UTSEÉNDE
Hårfärg: Blandat, men brunt och lite blonda slingor :)
Ögonfärg: Chokladbruna och gröna :)
Längd: Typ.. 1.60.. :P
Skostorlek: 38-39 :)
Ålder: 13 :D
VEM
Vem är i rummet med dig? Ingen, eller jo, min zebra :D
Vem fick du senast sms av? Tom Sjögren :)<33
Vem tänker du på nu? hehe.. :* :)
Pratade du senast i telefon med? Mamma, igår :)
Vems hus var du senast i? Mitt eget..
Vem önskar du var med dig nu? :*
Vem i din skola går dig mest på nerverna? Fleeera
VAR
Var går du i skolan? Smalm i handen :)
Var är din telefon? 1cm från min arm.. :)
Var är din mamma? På jobbet :D
Var sover du? I min säng
Var handlar du mest? Eh.. Ja venne
Var fick du tag i tröjan du har på dig nu? Morsans gamla jobb :D HAHAHHA
Vart åkte du senast bil? Hem från talang igår kväll :)<3
Var i ditt hus är du? På mitt sovrum
VAD
Vad åt du senast? en macka med ost
Vad drack du senast? vne..
Vad är det för färg på dina byxor? Blåa :D
Vad är den närmaste saken som är blå? En blå vatten sprutare :)
Vad har du på fötterna? MINA GOSSIGA GULLE STRUMPOR :D
Vad är din favorit färg? Vne.. :P
Vilken film såg du senast? ääm.. vne..
Vad hör du just nu? Den där Paris snubben på the voice :D
KOMPISAR:
En kompis du saknar: Vendelaaaaaaaa
En kompis du älskar riktigt mycket: En massa :D
Din bästa kompis: -
En kompis du glidit ifrån: Jenny, weronika.. Men det löööööser siiiiiiig :D HAHAHAH
En kompis du kommit nära: Nea<33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0