S O R Y ! ! !

Precis S O R Y ! ! Jag har inte hunnit blogga men har anledningar måste ju städa och fixa planera allt skit inför min fest idag, kommer inte blogga så mkt idag heller?! För idag är det ju som mest att gör, men jag har köpt två ringar och har blivit förälskad i alla ringar på cocoo.se, omg seriöst kommer spenadera alla mina pengar på ringar nu, jag som ville ha ett objektiv för 4000.. Aja får börja spara då! Men ska börja med att bäretta om mina dagar lite kortfatta, igår så sov mikiss här jag och mamma åt middag på en thai resturang som heter namnam, den ligger i vega sen efter det åkte vi o hämtade mikiss, sen slagga hon här, kortfattat? Hum? aja, skitsamma hoppas ni fattar! Men har verkligen inte tid med sådana här långa inlägg just nu.. Måste sluta skriva..
Hejdå Alla Bananer!
I love you for who you are

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0